Vestlig trynesnog spiser ikke

Postet under : Terrariesiden - Nybegynder
Visninger : 27

Postet fra Terrariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Mads94 - 20/05-2020 20:04 20/05-2020 20:04
Hej,

Jeg ville lige høre om der var nogen af jer derude der måske havde nogle gode råd eller erfaringer med vestlige trynesnoge der går i sultestrejke. Jeg købte hende i marts sidste år og hun spiste fint frem til november, hvor hun havde taget ca. 80gr på siden jeg havde fået hende og vejede 240gr. Frem til april var hun ikke interesseret i mad og havde kun tabt sig lidt ca. 30-40gr og fra hvad jeg kunne læse mig frem til er dette vist ret normal adfærd. Hun spiste så 4 optøede mus i start april, men begyndte så igen med ikke at være interesseret i foder, men er dog utrolig søgende/aktiv og har på den korte periode tabt 14gr, så hun er nede på 199gr nu.

Hun virker ikke syg og temperatur og lys fungerer fint (ca. 33-34 grader på varmepladsen og en natte temp. På 21-23 grader). Hun har masser af skjul og bundlag hun kan grave sig ned i. Har prøvet med både forskellige størrelser mus og “scenting” med laks og tunvand.

Men er så småt begyndt at være lidt bekymret for hendes helbred, da det jo er en lille slange.

Annoncører
Annoncører